2016. január 30., szombat

Red Blood Curse - Chapter 4.

Annyeong!
Meghoztam a negyedik fejezetet, remélem tetszeni fog. :)

xoxo: MinRae-chan




A papírt összegyűrve vágtam zsebre, nem akartam elolvasni még egyszer. Biztos jól tettem, hogy Sehun lett a partnerem. Senki sem teheti, hogy elveszi tőlem. Ugyan még csak egy megpróbáltatás a dolog, de tudom, sokra visszük még. Na, de visszatérve az iménti dologra. Jungkook és én soha nem leszünk egy pár, és remélem ő is így gondolja, hogy nem ez fog működni. Felé fordulva az arcára ki volt írva, hogy ő is ellenkezik. Semmi féle módjában nem áll egy párt alakítani velem. Nem szeretnék a nyakamba még több terhet azon kívül, hogy egy drámában szerepelek vele. Ráadásul főszereplőként, mindketten.
– Én nem megyek bele, így is rengeteg dolgom van – jelentettem ki hirtelen.
A szobában levők mind rám néztek. Meglepődve tapasztalták kijelentésem utolsó pár szavát. Egy idolnak nem lehetnek dolgai? Végül is van nekünk is magánéletünk. Nem viselkedhetünk mindig színpadi bábokként, akik nem is mi vagyunk. Azok személyre szabott, fejben jól megformált emberek. De egy idő után valaki képes úgy viselkedni, igazi énjét elrejteni, s hamis álarcot felölteni. A csapatból szerencsére még senki nem jutott el idáig, remélem nem is.
– Sorn, sajnos nemleges választ nem fogadok el. Eleinte én sem örültem ennek a dolognak, de muszáj – felelte komolyan.
– Én sem rajongok az ötletért, de hamis feltételezések után, belemegyek. Bármennyire rossz ez a dolog – egyezett bele Jungkook.
Ez most komoly? Csakis én gondolom azt, hogy ennek az egésznek értelme sincs. Ezek szerint igen, úgyhogy most már tényleg két tűz közé kerültem. És, hogy Sehunnal is elkerüljünk néhány félreértést, tisztáznom kell vele ezt a dolgot. Még mielőtt a netről tudná meg a dolgot, s azt hinné, megcsalom.
Rábólintva a dologra, hagytam el az irodát. Nyomomban Jungkookkal, aki a telefonját nyomkodta. Mivel a próbát is kihagytam, a lemaradásomat muszáj volt behoznom. Így az én utam a gyakorlóterembe vezetett, ahol a lányok már épp jöttek ki. Átnézve rajtam lépték át a küszöböt, s hagyták el termet. Ha jól szűrtem le, akkor nagyon mérgesek rám, mint általában. Yeeun valamit mormogott az orra alatt, de nem értettem tisztán. De, ha nem mondta ki hangosan, akkor nem nevezhetem valami kedvesnek a mondandóját.
Lepakolva mindent a fotelba, elindítottam a számot, amivel majd a jövő hónapban fogunk visszatérni. Tíz óra is elmúlt, de én még kínzom magam. Az egyik alaplépést mindig elrontom, így soha nem jutok el a refrénig, ahol a lányokkal már tartunk. Egyedül nehéz, de akkor is meg fogom csinálni. Egyre jobban elfáradtam, de nem adhattam fel. Muszáj volt a lányokat utolérnem, hogy ne mindent az utolsó napra hagyjak. Éjfélig megállás nélkül táncoltam, míg a telefonom meg nem szólalt. Rejtett számon kerestek, így automatikusan belém költözött a félelem.
– Na, végre felvetted. Azt hittem, hogy már nem is akarsz hallani – szólt bele Sehun.
– Sehun, honnan van meg a számom? – kérdeztem tőle.
– Akkor emlékeztetlek, hogy amikor elrohantál, mint egy öt éves a kezembe nyomtad a telefonodat. Így kinéztem belőle – nevetett bele a telefonba.
– De le van kódolva, akkor mégis hogyan nézted ki belőle? – kérdeztem még többet.
– Fel volt oldva – felelte közömbösen.
– Francba, bánom már, hogy odaadtam neked – nevettem bele én is vonalba.
Még egy órán keresztül beszélgettünk, de rá kellett jönnöm, hogy nekem még folytatnom kell a gyakorlást. Próbáltam elköszönni Sehun-tól, de annyira erősködött, hogy még fél órát dumáltunk. Lassan bealszok, viszont még mindig nem hagyhatom abba a táncot. Ha rámegy az egész éjszakám, akkor is végig csinálom. A rajongókért, amiért támogatnak minket.
Az idő múlik, de a valahogy sosem jutok a végére. Kezdek kifáradni, viszont nem fogom feladni. Az órára nézve, reggel hét van. Viszont lehetséges, hogy csak én hiszem azt, mivel minden el van mosódva előttem. Ideje lenne egy kicsit ledőlnöm, különben nem fogom a mai próbát túlélni épp ésszel.
Elindulva a kanapához, kettőt léptem és minden elsötétedett előttem. Fejem automatikusan valami keménybe ütközött, ami a parketta volt. Nem volt erőm felkelni vagy kinyitni a szemem, olyan fáradt voltam. A szép álmok, amik az elején voltak, kezdtek átmenni rémálomba. Körülöttem a családom és barátaim holtteste hevert. Nem akartam elhinni, hogy tényleg ilyenek fognak történni. Nagyon remélem, mindez csak egy elképzelés, hogyan is végződhetnek a dolgok.
A szemeimet kinyitva barátnőim és Taehyung-ék néztek rám aggódó tekintettel. Semmi komoly nem történt, csak bealudtam egy kicsit. Viszont, ami az alatt történt egyáltalán nem volt kedves. Felülve a fejem sajgott a fájdalomtól, elképzelhető, hogy az ütközés miatt. Na, mindegy majd csak elmúlik.
– Mégis meddig próbáltál? Aludtál valamit egyáltalán? – kérdezte aggódva Seunghee.
– Egész éjjel fen voltam, hogy behozzam a lemaradásom. Azt hittem, ha utolérlek benneteket, nem lesztek rám mérgesek – hajtottam le fejem.
– De ennek nem az a megoldása, hogy egy szemhunyásnyit sem alszol – lépett elém Jungkook.
Szemeimet lesütve ültem csendben tovább a földön. Nem mertem senki szemébe nézni, főleg Jungkook szemeibe nem. Teljesen igaza van. Ha utol akarom érni a lányokat, nem az a megoldás, hogy nem alszok az éjjel. Felkelve a padlóról kiindultam a teremből friss levegőt szívni. Van egy olyan érzésem, hogy az emberek zombinak fognak nézni, a szemem alatti karikák miatt. De nem érdekelt, meg tanultam nem törődni az emberek véleményével. Délután három is volt, amikor valaki hátulról letámadott. Egyre erősebben szorított a torkomnál fogva. Úgy éreztem nem kapok levegőt, ami számomra azt jelentette, hogy közeledek lassan a halálhoz. Alig láttam már valamit is, a világ elmosódni látszott előttem. Viszont mielőtt elaludtam volna, a földön kötöttem ki levegőért kapkodva. Megfordulva Jungkook verekedett egy rablóval. Honnan is tudom, hogy egy rabló és nem üldöző? Onnan, hogy az üldözők csakis éjszaka jönnek elő. Éjjel vadásznak áldozatokra, köztük a leggyengébbre. Szerintük nem bírnak olyan sokáig menekülni, így azt feltételezik, hogy a csapat nélkül esetlenek.
­– Jól vagy? – kérdezte Jungkook.
– Igen, csak megijedtem – fújtam ki a levegőt.
– Nem csodálom, a két nappal ezelőtti után ki ne félne – állt fel Jungkook.
– Köszi, hogy segítettél – nevettem.
Jungkook értetlenül nézett rám, nem tudta min nevetek. Igazából én sem, de ez most jól esett. Felálltam a földről és Jungkookkal együtt indultunk haza, de előtte beültünk egy kávézóba, mivel semmit nem evett egyikünk sem. Az étlapra nézve, rengeteg guszta étel volt. Ahhoz képest, hogy egy kávézó szendvicseken kívül még vacsorát is szolgálnak fel. Ez aztán egy étterem, ilyennel ezelőtt még nem találkoztam. Az egészben csakis annyi zavart, hogy a körülöttünk ülő rajongók, minket videóztak. Egy perc nyugtunk sem lehet, mivel valahol mindig ott vannak a fanok. És most következni fognak a kérdések, hogy mi együtt vagyunk –e. Normális helyzetben azt mondanánk, hogy nem, de kötelességünk igent mondani. Ha félreértéseket akarunk elkerülni, akkor miért nem mondja azt a vezetőség, hogy csak színpadi csók volt. Ráadásul, ami kamu is volt minden részben. Mindketten arra lettünk figyelmesek, hogy két rajongó áll előttünk. Rájuk nézve nagyon zavarban voltak.
– Elnézést a zavarásért, feltehetünk egy kérdés nektek? – szólalt meg a szőke hajú lány.
– Mondjad csak – mosolygott rá Jungkook.
– Láttuk a klipet, s a végén a csókot. És csak annyi lenne a kérdésünk, hogy ti most jártok? – kérdezte a lány.
– Pontosan jól mondod. Fogalmam sem volt arról, hogy Sorn mellett lelem meg a boldogságot. Az egész dolog villámcsapásként ért mindkettőnket! – fogta meg kezemet.
A lányok sikításban törtek ki, nem is zavartatva magukat. Azonnal megfogták a telefonjukat, s Jungkook engedéllyel egy selfiet csináltak velünk. Persze, az én engedélyem nem kell semmihez. A beleegyezésem nélkül mindent szabad csinálni, mert nem lehet beleszólásom. Hát pedig nagyon is van. Bár valljuk be, imádjuk a fanokat, hisz’ mindent értük teszünk. Egy selfie miatt nem törhet ki nálam a harmadik világháború. Csakis akkor történne meg ez a dolog, ha utálnám a rajongókat. De nem teszem ezt, mert a támogatásunk nélkül a Big Hit rég felbontotta volna a szerződésünket.
Az utolsó pár képen már csak mi szerepeltünk Jungkookkal. Amíg én kezdtem unni a dolgot, addig Jungkook egyre izgatottabb volt. Lassan az arcára fagy a mosoly. Ha még tovább mosolyog, meg fog fájdulni az arca. Ezt már csak tudom, mivel nem is egyszer panaszkodott, hogy fáj. Ilyenkor csakis azt tudom ajánlani, hogy több beszéd, kevesebb mosoly. Az időt szépen elbeszélgettük Hani-val és Mini-vel. Kiderült róluk, hogy a debütálásunk óta azt akarták, hogy mi együtt legyünk. Sikerült is elérni a menedzsmentek, néhány hazugság árán. Ugyan ennek a nagy részét még mindig nem értem, de valamit mégis.
A lányoktól elköszönve a kávéházból kézen fogva léptünk, csakis azért, hogy tényleg elhiggyék, együtt vagyunk. Alig tettünk húsz lépést, de azon elhúztuk a kezünket. Ki volt zárva, hogy így menjünk haza, hisz’ még mindig utáljuk egymást. Bár úgy látszik, mintha megbékéltünk volna egymás társaságával, ez nem így van sajnos. A barátságunk az csak egy álca az egész dologra, hogy ne higgyék azt, hogy nem is utáljuk egymást. Ez az idők végezetéig így fog maradni, vagyis talán addig, ameddig el nem bukok, s nem halok meg.
A dorm kapuit átlépve a portán Sehun állt mérgesen. El is felejtettem tudatni vele a dolgot, hogy a vezetőség milyen hazugságba kevert bele engem és Jungkookot. Nem akartam, hogy a két srác észrevegyék egymást, ezért Jungkookot a mellék bejáraton küldtem fel az emeletére. Így máris nyugodtabban tudtam beszélni Sehunnal. De a nyugodtág helyett, idegesség tört rám. Tudom, hogy fog reagálni, de akkor mégis miért rettegek a beszélgetéstől? Sehun nem ilyen, jól fogja kezelni a dolgot.   
– Sehun, elmondanád, mit keresel itt? – kérdeztem megölelve.
– Választ szeretnék kapni! – tolt el magától.
– Mégis mire? – néztem rá értetlenül.
– Te most komolyan együtt vagy a BTS egyik tagjával? – nézett rám mérgesen.
– Figyelj! Ez az egész dolog nem igaz, minden az ügynökség hibája. Amióta megjelent a duettunk velük, azóta média és rajongók azt hiszik, hogy együtt vagyunk. Innen jött az egész ötlet. Sose csalnálak meg, annál jobban szeretlek. Így kérlek, bízz bennem – néztem rá.
– Bízok benned, de arra kérlek, legyünk őszinték egymáshoz – húzott magához.
A karjai közt végre megnyugodtam. Úgy éreztem, mintha egy szál problémám sem lenne. De tudtam, hogy rengeteg van, így egy percre sem lazsálhatok vagy lankadhat a figyelmem. Sajnos az üldözőkből egyre több lesz, míg vudukból kevesebb. Nem értem miért akarnak minket a föld alá küldeni, amikor semmit sem tettünk. Békésen élünk, és addig nem bántunk senkit, amíg ránk nem támadnak. Tehát ez is furán működik nálunk, mint minden más dolog.
 Kisétálva az épületből, elindultunk egy kicsit sétálni, hogy még jobban át tudjuk beszélni ezt a dolgot. Láttam Sehun szemeiben, hogy még mindig nincs megbékülve ezzel a dologgal, pont, mint én. Alig fél órája ígértük meg azt, hogy őszinték leszünk egymáshoz, s megbízunk egymásban. Nekem nem úgy tűnik, mintha Sehun bízna bennem. Semmi közöm sincs Jungkook-hoz, és nem is lesz.
– Lassan menjünk vissza, nem akarom, hogy bajod essen – fordult meg Sehun.
– Ha veled vagyok, biztos nem lesz bajom. De, ha te így gondolod, akkor legyen – mosolyogtam rá.
Mosolyomat csak egy bólintással díjazta. Nem tudom, hogy most a dolog zavarja ennyire vagy most ilyen napja van. Tegnap még boldogan mosolygott, most meg tudomást sem akar venni rólam. Ez így nagyon nem lesz jó. Ha már most az elején ennyit gondunk van, akkor hamar tönkre fog menni ez a kapcsolat. Előre érzem, hogy nem semmi jó kisülni a dologból. Csendben ballagtam Sehun mellett, egy szót se akartam hozzá intézni. Ha bunkó velem, akkor én is az lesznek. Az épület előtt köszönés nélkül búcsúztunk el. Egy szót sem akartam hozzászólni. Felsietve az emeletre, azonnal a telefonomért nyúltam, de rá kellett jönnöm, hogy nem találtam meg. Mióta kijöttünk a kávézóból egyáltalán nem találtam meg. Nagyon remélem, hogy valahol fent a szobában, s nem hagytam el. Akkor tényleg lőttek az egész életemnek, mivel abban voltak bent a fontos adatok, képek telefonszámok.
Berohanva a szobámba az ágyamat azonnal széttúrtam, de nem találtam meg. Amilyen gyorsan berohantam az épületbe, azt olyan sebességgel hagytam el. Muszáj volt a telefonomat megtalálnom. Későre jár, így a bolt biztosan bezárt, de egy próbát megér. Elindultam azon az úton, ahol délután sétálgattam Jungkookkal, hátha oda találok. De ahányszor jó oldalon fordultam le, zsákutcába kötöttem ki. Az nem lehet, hogy nem emlékszem merre van. Pontosan tudom, hogy erre jöttünk, de akkor mi a francért nem találok oda. Aish, inkább tovább keresem. A nélkül nem mehetek haza.
– Mit csinál itt a kisasszony ilyen késői órán? – kérdezte egy hang a hátam mögött.
– Mion, reméltem, hogy soha nem foglak látni – mormogtam az orrom alatt.
– Hát, én is ezt hittem, de a mester ezt a feladatot bízta rám – sétálgatott körbe-körbe.
– Mond meg Taeyang-nak, hogy most felejtse el. Amit tegnapelőtt tett, az is épp elég volt – indultam tovább.  
Alig tettem pár lépést, de Mion a legérzékenyebb pontomnál földre küldött. Mozogni egyáltalán nem tudtam, viszont még a világ is megszűnt létezni. Az nem lehet, hogy így ért véget számomra az élet. De, ha igen, akkor senkitől sem tudtam elbúcsúzni. Hiányozni fognak a barátnőim, a BTS, közülük Jungkook, Sehun és Sophie. Nem így akartam meghalni.
Sorn, nem most jött el az idő, hogy meghalj. Csak egy átmeneti kábításnak az áldozata lettél. A segítség úton van, próbálj erős maradni, s nem félni. A te életedből még 8 hét 6 nap és még 21 óra van hátra. Utána a szenvedésed véget ér, ígérem. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése