2016. január 20., szerda

Red Blood Curse - Chapter 2.

Annyeong!
Későn, de meghoztam a 2. fejezetet. Remélem tetszeni fog. Jó olvasást. :)

xoxo: MinRae-chan




– Szükségem van rád, kedvesem! – mondta mosolyogva.
– Ígérd meg, hogy velem maradsz. Örökre! – zártam le az én mondatommal.
Mindkettőnk száját egy megkönnyebbült sóhaj hagyta, mivel végre túl voltunk a forgatáson. Már csak a csodára vártunk, ami a feltöltést jelentette. De persze a sors most is közbeszólt. A csuklómba megint a tegnapi érzések költöztek bele. Nem akartam senkire a frászt hozni, így a lehető leggyorsabban távoztam be az öltözőbe. A kardigánt egyből a szoba végébe hajítottam, mivel már kezdett rajta átütni a vér. Mondja már meg valaki, mi akar ez lenni. Elviselhetetlen. Körbenézve a szobában sehol nem volt semmi, amivel lefújhattam volna, így csakis a dormba rohanhattam.
Felforgatva a félszobát, egyedül a könyvre akadtam, mely már nyitva volt egy olyan lapon, amit még soha nem láttam.  Rúnaírások szerepeltek rajta, mit nem nagyon értettem. Hirtelen a semmiből egy ritka toll jelent meg. Ezt a madár fajtát senki nem ismeri, pedig egy nap mindig feltűnik itt Szöulban. A vuduknál nagyon ismert, jellegzetes, ez az úgy nevezett vudu madár. Galambhoz tudnám hasonlítani, de nagyon eltér tőle. A szürke tollai keverednek a lilával, így tényleg nem feltűnő.
Legendák szólnak arról, hogyha egy ilyen vudu madár megjelenik az álmodban vagy esetleg tollát látod valahol. Egész biztos, hogy te vagy a kiválasztott. Különféle dolgokra készít fel, melyen túl kell vergődnöd magad. Legyen ez maga halál, esetleg a reménytelenség, hogy ideje feladnod a reményt. Már, ha hittél benne. Erre van a vuduknak egy jó mondása: Higgy a madárban, s egész biztos nem hagy ott halában. Nem hangzik valami jól, de számunkra igenis az.
Nálunk a rúnák szent írások, melyek általában a jövőt vagy valami mást mesélnek el. Viszont ahhoz képest, hogy azok, alig van olyan vudu, ki meg tudja fejteni. Segítséget nem kapunk, az eszünkre kell támaszkodnunk. Még akkor is, ha nem tanultuk meg. Visszatérve tényleg a rúnákra. Ha a jövőt mesélik, általában balszerencsét ötvözte a szerencsével. Fogalmam sincs, hogy lehet ez, én is csak a mi mítoszainkból tudom. Viszont, ha teljesen mást az csakis halálra utal.
A mi legendáink vagy történeteink csakis a halálhoz köthetők, de ugyanakkor boldogak is tudunk lenni. Fejem is kezdett fájni a gondolkodástól, de a kezemnél nem jobban. Egy óra gondolkodás után rájöttem mit is akar mondani a rúna. Kezdetnek vedd szemügyre hova tartozol. Utána tegyél fontos lépést, s érd el, hogy holnaptól már élhess. Szabadon. Vagy, ha nem figyelsz, hátrálj, s halj meg.
Ezt most jó vagy rossz hírnek vegyem. Ilyenkor szeretem igazán a rúnákat és magát a vallást. Nem tudom, hol kezdjem pontosan azt, hogy hova is tartozok. Hirtelen azt sem tudom, mire gondoljak. A csapatra, magára a lemez kiadóra vagy a népemre. Aish, bánom az egész vuduságot, jobbat is adhatott volna az élet.
A csuklómból már nem ömlött a vér, de a hatágú csillag mellett, apró jelek kezdtek feltűnni. Nem fogom én ma már törni a fejem ezen, ráérek majd máskor szórakozni a dolgokkal. Visszasietve a forgatásra a srácok már mind eltűntek, egyedül csak a főnök és Jungkook beszélgetett.
– Sorn, miért tűntél el hirtelen? Mondani akartam volna valamit – szólt hozzám a vezető.
– Elnézést kérek, csak valamit el kellett rendeznem – kértem elnézést.
– Amit mondani akartam, hogy mindkettőtöket felkértek egy dráma forgatására. A sorozat forgatása jövő hónapban kezdődik, s mindenképpen benneteket akarnak. Úgyhogy annyi lehetőség nincs. Aláírjátok ezt a papírt és megy is vissza a rendezőhöz – hadarta el a főnökünk.
Kezembe véve a papírt kezdtem el olvasni, hátha megtalálom a drámával kapcsolatos információkat. Annyit tudtam, hogy az egész egy akciósorozat, tele romantikával, humorral és sírással. És persze, hogy minket jelöltek a főszerepre, amit csak egyet jelenthet. De most nem szeretném kimondani, elég volt a mai. Legalábbis egy időre biztos.
– Az egész dolognak annyi lesz a lényege, próbáljátok megjátszani, hogy szeretitek egymást – felelte, s ott hagyott minket kettesben.
– Remek, már megint egymásra lettünk hagyatkozva – fogta a fejét Jungkook.
– Hidd el, nekem sem tetszik az ötlet – válaszoltam némi undorral.
– Még, hogy eljátsszam a hős szerelmest? Előbb ugrom le egy szikláról – indult el ő is az ajtó fele.
– Ya! Ilyen vészes azért nem vagyok – kiabáltam utána.
Legalább van egy dolog, amiben egyet értünk. Egyikünk sem akart szerelmes lenni, még akkor is, ha csak színjáték az egész. Fogalmam sincs, mire akar felkészíteni minket a vezetőség, mivel először itt kellett eljátszunk a csókot. Most meg egy dráma, hol húsz részen keresztül próbálunk szerelembe esni. El lehet felejteni ezt a dolgot, tuti nem fogok semmit sem csinálni. Keressenek a helyemre valaki mást. Elhagyva a helységet Jungkook a telefonját nyomkodva dőlt neki az ajtónak. El sem köszönve indultam el vissza végre dormba, hogy kipihenjem a mai nap fáradalmait. De a karomnál fogva neki vágott a kemény ajtónak, amin nem kicsit csapódtam. Értetlenül néztem rá, mivel nem tudtam mit is akar éppen.
– Azt eddig is tudtam, hogy nem vagy átlagos, de egyre furcsább vagy – állt elém.
– Ezt most miért mondod, ugyanolyan vagyok, mint te magad – fordítottam el a fejemet.
– A csuklód napi szinten kivérzik, s nem lenne elég, jelek jelennek meg rajta – Emelte fel a kezemet. – Vésd eszedbe, most már csakis a kíséretemmel mehetsz.
– Nem tartozok neked magyarázattal, hogy miért is van ez. Amúgy meg nem kell kísérgetni, nem vagyok már öt éves – válaszoltam neki.
Nem akarom, hogy mindenhova kövessem. A végén még kiderülne a titkunk, amit kőkemény hat hónapig őriztünk. Na, meg akkor tuti szólna a főnőknek, hogy bontsa fel velünk a szerződést. Én ezt meg nem akarom, mert az eddig megszenvedett munkáknak annyi, és a lányok is elküldenének melegebb éghajlatra. És jelen pillanatban, mióta megalakult a CLC, boldog vagyok. Akarva akaratlanul is, de az.
Hiába erőszakoskodtam, nem sikerült a szorításából szabadulnom. Túl erősen szorította a karomat, amitől már nem éreztem. Továbbra is próbáltam eredménytelenül, amíg lazábbra nem vette a szorítást. De, ha nem lenne elég, a kezeinket úgy helyezte, mintha együtt lennénk, s kezdett húzni egy szertárba. Levágva egy székre kezdett el tanulmányozni alaposan, sőt nem is egyszer állt meg pár kínos területemen. Komolyan, nem csak egy faragtalan tuskó, de még egy perverz állat is. Nagyon remélem, nem fogja kitalálni, hogy vudu vagyok.
Hirtelen fájdalmas érzés költözött a fejembe, mintha falba verném. Egyre jobban kezdtem szédülni, a világ teljesen a fejére fordult. Egyensúlyomat próbáltam tartani, hogy ki tudjak menni a folyosóra, de sikerült. Így alapból elkezdtem oldalra borulni, várva azt, hogy végre meghaljak. A szék oldalába fog csapódni a fejem, s én magam egy vértócsában fogok feküdni, holtan. Nem érdekelve senkit, hogy valaha is éltem. Elfeledve a múltamat, s a sötétségbe száműznek, hol jobb világra számíthatok. Fájdalom nélkül, boldogan és reménnyel, hogy már nem fog semmi közbeszólni. Ám valaki mégis megállított, s rá kellett döbbennem, hogy még élek, az élők sorában vagyok. Továbbra is élhetem az elátkozottak életét, kinek vérében csupa balszerencse folyik. Ahelyett, hogy eltűnnék szép csendben, helyette jó hangosan tudattam, azt még mindig élek, s lélegzem.
Kinyitva szemeimet Jungkook karjaiban landoltam, kinek arca teljesen vörös volt. Legalábbis én ezt véltem felfedezni. Gyorsan ellöktem magamat tőle, de ez sem volt jó ötlet, mivel már mindketten egymáson landoltunk. Földön elterülve. Viszont nem ő volt alul, ha nem én, mint aki készülne valamire. Azért nem tudom elképzelni róla, hogy megcsinálná, mivel még csak tizennyolc éves, a csapat legfiatalabb tagja. Sőt én is még csak tizenhét vagyok, ki van zárva, hogy máris elvegye a szüzességemet. Ha viszont egyszerűen utáljuk egymást, nagyon nem esélyes, hogy meg fogja csinálni.
– Ya! Szálljál le rólam, ki akarok menni innen. Nem bírok egy szobában lenni veled – rivalltam rá.
– Ahogy én sem, teljes mértékben utállak – jelentette ki.
– De úgy látszik, most sem fogunk megszabadulni egymástól – forgattam szemeimet.
– Az igazgató beszélni akar velünk – mondtam, s kiléptem az ajtón.
Elindulva az irodához egy szót sem szóltunk egymáshoz. Viszont Jungkook tekintették mindvégig magamon éreztem. Mintha valamit nagyon vizslatna. Követve tekintetét, egyből a csuklómra meredtem. Elkapva azt vettem gyorsabbra lépteimet, nem akartam magyarázkodásba kezdeni. A semmiből a lányok tűntek fel, kezében a könyvemmel, melyet teljesen belepett a vér. Átvéve azt kezdtem el lapozgatni, s nem csak a külseje, de még a lapok is úsztak a vérben. Hirtelen újabb rúnák jelentek meg, minek már értelmét tényleg nem láttam. Minden össze-vissza volt benne, szavakat kovácsolni képtelenség. Összeolvasva valami olyasmit akar mondani, hogy: Kilétét már felfedte előtted, neked annyi a dolgod, hogy bízz benne. Titkod nem maradhat örökre felfedhetetlen. Kiderülése előtt, szemed láttára fog egy kártyavár összedőlni.  
Csúcs, újabb fejtörő, mit nem tudok megoldani. Ki a franc fedte fel előttem a kilétét, amiről én nem tudok. Tovább lapozgatva kerestem rá a választ, de semmit nem tudtam meg. Remek, így aztán tuti nem fogok az egyről a kettőre lépni. A fél életem már biztos tele van rejtéllyel, ha még kettő bekerül, biztos nem fogom a holnapot megélni. Saját kezemmel vetek véget az életemnek. Ezt most viszont komolyan is mondom. Leszarom, ha hiányozni fogok valakinek.
Seunghee értetlenül nézett rám, mivel nem értett semmit az újabb írásokból. Újra kezdtem a fejemet törni, bele sem gondolva, hogy újra megfájdulhat. Seunghee ereje a gondolatolvasás, így biztos nem kell hangosan kimondanom, mire is gondolok. Ezt most könnyebb is volt megfejteni, de sokkal rosszabbat mondott: Holnaptól nincs remény. Csakis az érdekeljen meddig fog tartani a szenvedésed. Gondolj arra, mit is mondott a madár, s tanítottak a szüleid. Így biztos van esélyed egy jobb életre.
Köszönöm könyv, én is szeretlek. Nem, hogy jobb rúnákat adnál megfejteni, rosszat teszel velem. Így is egy csomó dolgom van, most még ez is. Segítség helyett átkokat szór rám. Tudom, hogy így is átkoznom kell sorsomat, amiért nem halandónak születtem, hanem egy fura lénynek. Bár lehetséges, hogy lény helyett, vallást kell mondanom. Már azt sem tudom, mit hordok itt össze. Jungkook pont akkor ért mögém, amikor újabb válaszok után néztem. Persze, hogy hülyén nézett rám. Értelmét sem látja ennek a könyvnek. Na, mindegy, a lényeg, hogy én tudom.
– Sorn, elmondanád miért véres ez a könyv? Na meg, hogy miért lapozod úgy, mint egy őrült – tette fel a kérdéseket.
– Neked nem kell tudnod, menj az irodába. Mindjárt megyek én is – feleltem.
Nem kellett neki kétszer mondani, máris ott hagyott minket. Még pár percig keresgéltem, de mindig újabb dolgok jöttek velem szembe. Egy nagyon pici határ kell, s úgy vágom ki mindjárt az ablakon ezt a könyvet, hogy fogalmam sem lesz hol fog landolni. Egyet még lefordítottam, de azt sem értettem. S még a szüleim mondják, hogy könnyű megfejteni ezeket. Kicsikét sincs igazuk, valójában nagyon is nehezek. Minden szót kikövetkeztetni, hogy mire is akar utalni, lehetetlenség. Kezembe fogva a könyvet indultam el az iroda felé. Kopogtam egyet, aminek igazán nem volt értelme, mivel Jungkook azonnal nekem vágta az üvegajtót.
– Legközelebb finomabban, s lehetőleg ne törd el a fejemet – ütöttem vállba.
– Bocs, azt hittem, hogy egy földönkívüli – állt odébb.
Ezzel mégis mire akar célozni. Nem vagyok földönkívüli, még mindig nem. Egyelőre még egy vudu vagyok, ki nem fél használni az erejét. De rá kellett jönnöm, mint általában, nem használhatom kényemre-kedvemre. Ennek is megvannak a maga szabályai és használati módjai. Szabályokból rengeteg van, mint minden másból nálunk. Szó szerint, mi nagyon követjük a vallásunkat, s annak szabályait. Sőt még külön táborokba is vagyunk. Valaki Amerikában, valaki Európában él. De ezek is csak elzárt rezervátumokban vannak, sose merészkedünk azon kívülre. Vannak, akik megtették, de mi nem megyünk ilyen messzire. Beszél az, aki jelenleg elszökött a Taiwan-i kis rezervátumból és egy nagyvárosban éli az idolok életét. Ezért a szüleim már vagy rengetegszer megtapsoltak volna, s virágcsokrot adtak volna.
– Kérlek, most fejezzétek be. A főszereplő gárdához még valaki fog csatlakozni – válaszolt idegesen a főnök.
Mindketten oldalra nézve az üvegajtó mögül, egy barna hosszú hajú lány lépett ki. Alaposan felmérve, velem egy magas, de idősebb nálam. Vékony testalkata van, arca olyan, mint egy modellé. Még én is irigy vagyok, hogy milyen szép. Várjunk csak, a rúna. Hamarosan köszönteni fog egy idegen. Ki számodra fontos személy lesz, jövőben ő fog segíteni. Érd el, hogy bízzon benned, s tegye ő is ezt. Így biztos lépést tehetsz a még bizonytalan jövőd felé.  
Hogy én milyen boldog vagyok, végre van, ki segít nekem. De ezt egyelőre nem fogom kikotyogni neki. Megvárom még a dolgokat, hogy jobban összeismerkedjünk.
– Sziasztok! Lee Sophie vagyok, remélem, hamar összebarátkozunk – köszönt a lány.
Lassan mi is bemutatkoztunk. Ezután neki álltunk a drámáról beszélni. Nm kis dolgok derültek ki vele kapcsolatban. Elég komolynak hangzik az egész. Maga a történet, ügyelni a kisebb-nagyobb részletekre. Kemény menet lesz, de túlvergődöm magam rajta. Annyira elbambultam, hogy meg sem hallotta mit mond Sophie, csak egy kis levelet tolt elém. Ránézve nem tudtam kitől jött, így habozás nélkül bontottam fel, de csak azután kezdtem bele miután Sophie távozott.
– Ha megbocsátanak, nekem mennem kell. A párom most fog hazajönni Amerikából. Két hét múlva találkozunk a forgatáson – hadarta el gyorsan, s távozott.
Még pár percig csendben könyököltem az asztalon. De azok a percek is olyan hosszúnak tűntek, hogy képtelen voltam kihúzni a papírt. A betűk mind vudu írásokkal voltak leírva. Ilyet más emberek nem ismernem, mivel elég nehéz megtanulni. Az aláírást megnézve, a szüleim küldték. Sophie honnan ismeri a szüleimet, Remélem csak összefutott velük, s a levelet hozta. Bízom, hogy a családom nem mondott neki semmi, bár biztos nem.
Sorn ideje felkészülnöd. Nem látod, de a szemed előtt összedőlt a kártyavár. A rúna igazat mondott. Jegyezd meg ezt az időpontot: 9 hét, 2 nap és még 11 óra. Ez idő alatt próbáld helyére tenni a kockákat, s találd meg a boldogságodat.
Anya és Apa

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése