2016. január 16., szombat

Red Blood Curse - Chapter 1.

Annyeong!
Meghoztam az első fejezetet, semmi késéssel. Pont erre a napra akartam, s sikerült is. :D
Remélem tetszeni fog nektek, s továbbra is várni fogjátok a részeket. 
Jó olvasást. :)

xoxo: MinRae-chan





Egyre jobban vártam, hogy a főnökünk befejezze a beszélgetést, mivel nem bírtam Jungkookkal egy levegőt szívni. Az a pár szó, amit váltottunk nem volt valami kedves. A személyisége egy arrogáns, beképzelt seggfej. Fogalmam sincs, hogy bírják a csapattársai elviselni, bár szerintem velük, sokkal kedvesebb. De ez igazán nem érdekel engem, nem is akarok vele foglalkozni. Mint mindig, most is csak egy dolgot akarok szem előtt tartani. És azaz, hogy ne kapjanak el vagy jöjjenek rá, hogy itt vagyunk.
Köszönhetően annak, hogy az éjjel keveset aludtam, alig pár perc se kellene és bealudnék. Fejemet támasztva hallgattam tovább, amíg arra nem lettem figyelmes, hogy valaki bele nem rúgott a lábamba. Körbenézve a szemem, egyből Jungkookra tévedt. Persze csak mosolyogva válaszolt. Magasról tettem rá. Ha ennyire szemétláda módjára akar viselkedni, akkor hajrá. Jó úton halad.
– A duett párokat is összeraktam mára. Aki a nagyobb részét énekli a szövegnek, s duetteznek együtt az Sorn és Jungkook – jelentette be a főnök.
Az egész sokként hatott rám. A vizet is sikeresen félre nyeltem, kis híján megfulladtam. Mindketten hol egymásra, hol a főnökre néztünk értetlenül. A többiek arcára viszont egy örömteli mosoly ült ki. Csak azt ne mondják a lányok, hogy örülnek ennek, amikor inkább egy rémálom az egész. Nem elég, hogy most jelenleg egy légkörben vagyok vele, de, hogy még egy duettet énekeljek vele. Ki van zárva, inkább meghalok, mint, hogy vele énekeljek a színpadon. A főnök kiosztotta a papírokat, és tényleg nem viccelt. Feketén, fehéren ott állt rajta, hogy Jungkook a partnerem.
– Elnézést, de nekem nem tetszik ez a felállás. Nem duettezhetnék valaki mással? – néztem a vezetőre reménykedve.
– Ne haragudj Sorn, de nem lehet már változtatni rajta. Leadtam a papírokat és már fel vannak készülve a forgatásra – ült le a helyére.
Akkor kénytelen leszek elviselni az elkövetkezendő pár napban. Befejezve a megbeszélést a főnök még bent tartott minket, hogy beszélgessünk kicsit, úgy mindenről. Amikor épp meg akartam szólalni, az egyik alkalmazott lépett be, kezében papírokkal. Nagyon reménykedtem benne, hogy a klippel kapcsolatos, de csalódnom kellett. Végig olvasva az utolsó mondaton a szemeim majd kiestek a helyükről. Hogy gondolta azt a vezetőség, hogy meg fogom Jungkookkal csinálni a dolgot. Azért olyan hülye nem vagyok, hogy vele legyen az első csókom, még akkor is, ha csak színjáték.  Felnézve a papírból, minden szem engem nézett, még Jungkook is.
– Ne nézzetek rám, nem az én ötletem volt ez – emeltem fel a kezeimet védekezés kép.
– Ez már nekem is kezd sok lenni. Azt még elviselem, hogy vele duettezek, de a végén még meg is csókoljam színjátékból? Köszönöm nem – kelt ki magából.
– Végre valami, amiben egyet értünk – forgattam meg a szemeimet.
Ezzel mindketten felállva a székről indultunk ki a helységből. Előre engedés helyett, csak úgy kilökött az ajtón, utat törve magának. Komolyan én nem egy focilabda vagyok, kit bárhova rúghat vagy eldobhat. Emberi lény vagyok, képességekkel megáldva. Ha nem emberek között lennék, simán használnám.
– Ya! Ugye tudod, hogy én nem egy tárgy vagyok? – kiabáltam utána.
– Bocs, elfelejtettem, hogy lélegzel – válaszolt vissza.
– Ezt, hogy lehet elfejteni? Én is ember vagyok, akárcsak te – válaszoltam egyre mérgesebben.
Erre persze nem válaszolt, csak szó nélkül eltűnt a folyosón. Aish, hogy vele mindig csak a gond van. Én is elindultam arra, amerre ő. És még a lakrészünk is egy oldalon van. Már csak az hiányozna, ha valaki bejelenté, hogy a sors minket egy párnak teremtett. Na, akkor már nem csak én leszek a föld alatt, hanem ő is. Egyre mérgesebben fordultam le a szűk folyosón. Persze most is csak meglepődve álltam, hogy még mindig ott áll a folyosó végén. Tudomást sem véve róla, indultam meg róla. Valami mormogott az orra alatt, de nem hallottam. Ennek én csakis örültem, mert akkor nem kell válaszolnom rá. Alapból véve nem ilyen a természetem, de, ha kihoznak a sodromból, akkor semmi jó nem származhat belőle.
Elérve a dormhoz, gyors kinyitottam az ajtó, s halk bezárása helyett, egy nagyot csapódott. Leülve a kanapéra, kezembe vettem a szüleimtől kapott könyvet. Sokat jelent számomra, mivel ez a népem történelméről szól. Hogyan éltek, a kultúránk és hogy miért vadásztak le minket. A vudu egy fura vallás, minek dolgaival nem vagyok teljesen tisztában. Tizenhét éve vallom magamat annak, amit nem én döntöttem el, hanem a szüleim, de nagyon keveset tudok erről. És emellé még képességet is örököltem, aminek kezelését elég hamar elsajátítottam. Most, hogy egyre kihalóban van ez vallás, vigyázni kell, hogy hol használjuk, s kinek mondjuk el. Nem hiába a vudu vallás első alapszabálya, hogy ne bízz idegenekben.  
Annyira belemerültem az olvasásba, hogy csak azt vettem észre, hogy a karomon vércseppek jelennek meg. Fogalmam sem volt, hogy kitől származik, vagy éppen honnan jön. Körbenéztem, de nem találtam senkit. Viszont a kezemen egyre több vércsepp jelent, mitől már a frász jött rám. Hirtelen maró és bizsergő érzés kapott, amely végig futott a kezemen. Ezt az érzést ezelőtt még soha nem éreztem, így nagyon szar volt. Mintha millió tűvel szurkálnának agyon. Próbáltam a fájdalmat csendben eltűrni, de nem így sikerült. Annyira fájt, hogy már sikítanom kellett. Az ajtó hirtelen kinyílt és barátnőim léptek be rajta, nyomában Jungkookkal. Ő kint maradhatott volna, nem tartozik rá ez a dolog, amiről még én magam sem tudom, hogy micsoda. A cseppek helyett már folyt, így viszont a fájdalom is csak egyre erősödött. Az egész egy kínzás volt, most az egyszer tényleg máshova kívántam magam.
Pár perc múlva a fájdalom elmúlt, de a vér még mindig ömlött a kezemből. Már csak azt vettem észre, hogy Jungkook guggolt le elém, kezében fertőtlenítő szerekkel. Karomat erősen megragadva kezdte el a még mindig ömlő vért eltávolítani. Nem tudom melyik csodának köszönhetően történt, de alig pár másodperc múlva már nyoma se volt a vérnek, csakis a helyének. Egy fura jelet véltem a csuklómon felfedezni, ami nagyon ismerős volt. Próbáltam felidézni magamban a dolgokat, de nem ugrott be semmi. Hirtelen a fertőtlenítő szer csípését éreztem meg bőrömön, ami nem volt kellemes dolog, de jobb, mint az előző. Elkapva csuklómat szorítottam, hogy hamar elmúljon az egész. De ez azt eredményezte, hogy újra elkezdett ömleni a vér.
– Ennyire hülye nem lehetsz. Sikeresen elállítottam a vért, te pedig újra kezdted az egészet. Gratulálok, csináld egyedül – állt fel előlem.
– Jungkook, kérlek. Legalább most ne légy velem egy tahó. Segíts, nagyon szépen kérlek – fordultam felé.
– Nem azért vagyok itt, hogy orvost játsszak. De legyen, most utoljára még segítek. Utána már nem – indult el felém.
És minden kezdődött előröl. A szerek csípős érzése, majd a kötés puha anyaga. Ez már jobban esett, mint bármi más. Jungkook-nak ezért ezer hálával tartozom, amit nem tudom, mikor fogok neki visszafizetni. Hisz’ az egyszer szent dolog, hogy nem bírjuk egymást. Még olyan levegőt sem szeretünk szívni, ahol a másik jelen van. Így a barátkozás szóba sem jöhet. Hogy a segítségét kifejezzem, bólintottam egyet, amire persze egy lágy fejbe ütést kaptam.
– Legközelebb inkább szólalj meg, mert a végén még a fejed is ki fog vérezni – jelent meg az arcán egy kedves mosoly.
– Ya! Olyan szerencsétlen nem vagyok, hogy abból is vér folyjon. Ezt sem tudom hogyan keletkezett – vágtam neki vissza.
– Na, persze. Mellesleg ma korán feküdj le, nem szeretném, ha holnap a forgatás alatt bealudnál. És, ami csókot illeti, nyugi nem fog valóságosnak tűnni – mondta, s ezzel kiment az ajtón.
Milyen megnyugtató, eddig is tudtam, hogy csak egy kamu szájra puszi lesz. De, akkor is. Már a gondolattól is a hideg fut végig a hátamon, ha csak a dologra kell, gondolom. Barátnőim idő közben eltűntek, magunkra hagyva, hátha történik valami. Nos, igen. Seunghee és a többiek mindig is ilyenek voltak. Csakis pasi, pasi és pasi. Egyszer sem szállnak a témáról, így ez a pillanatban nekik pont kapóra jött. Ha ők barátot akarnak keresni maguknak, keressenek, de engem hagyjanak ki a dologból. Nem kell nekem szerelem és a hozzá kapcsolódó dolgok. Nekem az is megfelel, ha megélem a huszadik életévemet. És, hogy utána mi lesz? Nem tudom. Vagy meghalok az üldözők által, de az is előfordulhat, hogy valamelyik egyetemet fogom boldogítani.
Kezembe véve a könyvet, újra lapozgatni kezdtem. Az alapszabályokat újra, és újra átolvastam, hogy biztosra menjek emlékszem –e rájuk. A negyedik alapszabály, hogy emlékezz mit is tanítottak a szüleid. Röviden annyi lenne az egész, hogy a szüleink felkészítenek minket a lehetséges dologra. Halál, szerelem és az erő birtoklása. Az utóbbi dologból rengeteg van. Túl sok időbe telne, mire elmondanám, s elmesélném, hogy használjuk.  Én a legritkább erők táborát gyarapítom, amiből mindössze már csak tízen vagyunk. Azért ezt a réteget irtják annyira, mivel szerintük mocskos és alattomos dolgokat művelünk. Szerintük ok nélkül ölünk másokat, csak, hogy egyenlővé tegyük a Földet. Fogalmam sincs, hogy lehetne ezt megcsinálni, de én nem ilyen életet akartam. Ez az egész dolog, rémisztő. Csak azért embereket ölni, hogy egyenrangúak legyünk? Ugyan már, kérlek. Amíg az emberek megbékélnek velünk, nekünk sincs semmilyen hátsó szándékunk. Nem mintha lenne.
Tovább lapozgatva a könyvet, hirtelen feltűnt előttem a jel. A hatágú csillag, mely akkor jelenik meg, ha valami rossz fog következni a jövőben. A tulajdonosának ezt a végtelenségig hordoznia kell vagy addig, ameddig le nem jár az élettartama. Az első ág az elveszettséget, a második a boldogtalanságot, a harmadik sötétséget, a negyedik reménytelenséget, az ötödik kiéhezettséget jelenti. A hatodiknak jelentése nincs, mivel még senki nem tudta megfejteni. Felvetődött már néhány dolog, hogy a halált vagy fényt jelképezi, de ezek mind csak állítások, feltételezések. Még nem találtak rá magyarázatot. Bár szerintem nem is fognak, ha így irtják ezt a vallást.
Egyre mélyebbre mentem az olvasgatásba, míg a szemem meg nem akadt egy vastag mondaton, hogy vigyázni kell vele, mivel ha egyre több vér fog ömleni onnan, ahol megjelent. Előbb elhozza a tulajdonosának halálát. Milyen megnyugtató. Nem jó hírrel szolgálnak, hanem rosszal. Ahelyett, hogy feldobnák a napomat, csak lerontják. Az utolsó oldalra érve egy hatalmas nagy felirat fogadott: Vigyázz mit kívánsz, mert minden kimondott szónak, halál a vége.
Tehát, bármit mondok vagy teszek annak rossz vége lesz. Akkor meg kell válogatnom a szavaimat, mivel ki tudja, melyikkel okozok fájdalmat. És a mondásnak is igaza van. Minden szónak ára van. Akkor ideje ezt a tanácsot vagy nem tudom, minek nevezzem, jobban meg fogadni. Elindulva az ágyamhoz feküdtem be és néztem tovább a külsejét a könyvnek. Az egész egy száz éves könyv, mégis mekkora hatással van rám. Komolyan, az egész életemet ez fogja végig kísérni? Az életem minden perce ezen fog múlni? Még a boldogságom is?
Kérdések ezrei jártak a fejemben. S ezek nagy része még mindig megválaszolatlanok voltak. Egyikre sem találtam választ, pedig tudom, hogy mind benne van a könyvben. Csak még nem találtam meg őket, talán majd a későbbiekben.
Az álom hamar elnyomott, de ezek sem békések voltak. Tengernyi vér, körülöttem hollók repkedtek, mind azt suttogva, hogy nincs számomra már jövő. Átkozzam a sorsomat, amiért nem normális embernek, hanem számkivetettnek születtem. Amiért olyan vallást, követeket, aminek jelentése maga a pokol. Olyan világba születtem, ahol nincs remény, fény vagy bármi más, csakis rossz dolgok. Békés álmok helyett, rémálmok jönnek rám. Mintha valamit jelezni akarna, csak nem tudom mit. A jövőmet ilyen dolgok fogják kísérni vagy, hogy semmi sem úgy történik, ahogy azt elterveztem? Aish, hagyjon mindenki békén a gondolkodással. Normálisan szeretnék élni. Boldogságban, szeretetben, nem egy rémálmokkal teli világban, hol még a madarak is az én jövőmet mesélik el.
Reggel a telefon csörgésére ébredtem, jelezve, hogy ideje felkelni. A karomra ránézve láttam, hogy a kötés még mindig ugyanúgy van. Az éjjel nem ázott át vagy indult meg a vérzés. Ez csak jót jelent, mivel a könyvben leírtak alapján semmi nem utal rá.
Felkapva a ruháimat indultam el a forgatás helyszínére. Mindenki ott volt, már csak én hiányoztam. Körbenézve minden szépen fel volt díszítve, még az is, ahol a bizonyos dolog fog történni, azzal mondattal együtt elhangozva. Leülve a tükör elé kezdtek el rajtam mindent eligazítani, közben még a ruhámat is kirakták. Szerencsémre hosszú ujjú volt, így a kezemet biztosan eltakarta. Kilépve a helységből barátnőim a karomnál fogva ráncigáltak a díszletek közé, mivel lassan kezdtünk.
– Rendben lányok. A fiúk lassan elkészülnek, addig kezdjük el a ti jelenteteket felvenni. Remélem, tudjátok a menetrendet és, hogy ki hol áll. Na, meg a táncot – mondta el gyorsan rendező.
– Sorn-nak el kéne mondani, mivel tegnap nem vitte magával a papírt – szólalt meg Seunghee.
– Mindent tudok, nem kell nekem semmit mondani – mordultam rá barátnőmre.
– Jól van, csak vicceltem – emelte fel a kezeit védekezésképp.
A napok gyorsan röpültek, így közeledve a forgatás végéhez. Egyre idegesebb lettem az utolsó jelentettől. Tudtam, hogy azzal fogom eljátszani az egész dolgot, akit mindennél jobban utálok. Jobb befejezést is kitalálhattak volna az egésznek. Bár helyette valaki mással csinálnák meg ezt a részt, s ne velem. Nem azért mondom ezt, mert utálok fiúk, közelébe lenni, de azért még nem szeretnék semmit csinálni, senkivel. De rá kellett jönnöm, hogy ezzel kapcsolatban nem tudok semmit sem csinálni, mivel a forgatókönyvet nem lehet átírni. Sőt már a nagy részén túl vagyunk, már pár másodperc hiányzik az egészből.
– Rendben, mindenki a helyére. Most vesszük fel csók jelenetet. Sorn ne izgulj, ez csak színjáték, nem valódi – bíztatott rendező.
Beállva a jelenethez kezdtük el a dalszöveget. Pár másodperc és megtörténik az, amire eddigi életemben soha nem vágytam. El fog, hangozni egy édes mondat, egy bunkó szájából. Hirtelen a jelzőcsengő szólalt meg, hogy ebédszünet van. Megnyugodva fújtam ki a levegőt, tudván, hogy van még fél órám az egész jelenetig. D ez sem tartott sokáig, mivel véletlenül előbb nyomták meg a dolgot, így mégis csak most vesszük fel.
– Akkor mindenki vissza a helyére. Jungkook, a mondatot jó hangosan mond, hogy lehessen érteni. Rendben? – kérdezte a rendező.
– Igen – válaszolta gyorsan Jungkook.
– Jó. Akkor öleld át Sorn és a többit meg tudod – adta ki a parancsot a főnök.
Jungkook a derekamnál fogva húzott magához. Alig pár centire voltam az ő ajkaitól, de tudtam, hogy lassan annyi sem lesz. Körbenézve mindenki a csodát várta, ami meg is történt. Az ő szája már az enyém volt. Tudtam, hogy, ha most ellököm, akkor kezdhetjük, az egészet előröl. Amit nem akarok, épp elég most ez is. Nem tudom meddig lehettünk így, de aztán elváltunk egymástól és Jungkook jó hangosan és érthetően kimondta a mondatot.
– Szükségem van rád, kedvesem! – mondta mosolyogva.  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése